Monday, October 8, 2012

Drugi już jest !!!

Drugi pierniczek gotowy !
 Lekko zaszalałam z " widzimisiowymi"  kolorami i zamiast guziczków ma tym razem  koraliki . :)
Teraz przede mną najgorsze.....  zszywanie :(
Nie mam jeszcze pomysła, jak to zrobić, coby się nie narobić i żeby wyszło fajnie . Co dać z tyłu ? Materiałów u mnie niet, bo ja nie parająca się szyciem, nie mam też możliwości skorzystania ze szmateksów, bo mąż pracuje popołudniami i samochodu nie ma.  A tu wena  kusi i chciałoby się już ! Chyba zrobię przegląd ubrań  , może coś się nada, a przy okazji będą jesienne porządki  ? :)


I z obszyciami


1 comment:

  1. Pierniczek pieczony z dodatkiem kakao :)
    Ja z tyłu dałam filc. W Empiku można kupić małe arkusze fajnego, cienkiego filcu po ok. 1,5 do 2 zł. Polecam :)

    ReplyDelete