Wednesday, November 14, 2012

Dendrobium i Sweet Treats 2012 - cz. 1

Najwyższa pora rozpocząć haftowanie piernikowych ludków. 
Witam wszystkie koleżanki biorące udział w tym SAL-u i osoby kibicujące. 
Po ukończeniu hafcika z innego SAL-a chowałam zbyteczne mulinki i ... jakoś wybrałam nowe kolory i ... wyszukałam kanwę, którą to ... ostatecznie zmieniłam . 
W tym wzorze całość jest wypełniona krzyzykami, więc stwierdziłam, że mogę wykorzystać kanwę, na którą nie mam pomysłu:)))
Materiały przygotowane. 
Teraz muszę znaleźć odrobinę czasu i do dzieła!!


2 comments:

  1. a te kolorowe pierniczki to co to? to będzie wypełnienie? wyglądają jak słodkie pianki :)

    ReplyDelete
  2. heheeheh hihihi, ano miałam zagryzać takimi piankami w czasie haftowania,
    ale ...pianki zjedzone, a wyhaftowanych zamienników brak:))
    Pozdrawiam

    ReplyDelete